شناسهٔ خبر: 94879 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مديرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی:

بيمارستان خمين در نيمه اول امسال تكميل می شود

بیمارستان خمین معاون وزير راه و شهرسازی از تكميل شدن بيمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمين در نيمه اول امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نبيان در حاشيه بازديد از پروژه ساخت بيمارستان ۱۴۴ تختخوابي خمين، گفت: اين بيمارستان در دو ساختمان ۴ و ۲ طبقه ساخته مي‌شود، داراي نزديك ۱۲ هزار مترمربع زيربنا است.

مديرعامل سازمان مجري ساختمان ها و تأسيسات دولتي و عمومي با اشاره به مساحت حدود ۳۲ هزار مترمربعي كه بيمارستان خمين در آن ساخته شده است، افزود: در اين بيمارستان فضاي لازم براي بخش‌هاي درمانگاه، اورژانس، راديولوژي، آزمايشگاه، مراقبت‌هاي ويژه، بستري، جراحي، مراقبت‌هاي ويژه، زنان و زايمان و كودكان پيش‌بيني شده است.

معاون وزير راه و شهرسازي با بيان اينكه بيمارستان خمين در نيمه اول امسال تكميل مي‌شود، ادامه داد: سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتي و عمومي پس از شيوع كرونا تلاش مضاعفي براي تكميل پروژه‌هاي بيمارستاني كشور در پيش گرفته است كه نتيجه آن برنامه‌ريزي براي تحويل ۱۴ پروژه بيمارستاني به وزارت بهداشت بود.

به گزارش سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتي و عمومي، نبيان با بيان اينكه از ۱۴ بيمارستان ياد شده تاكنون ۱۳ بيمارستان تحويل داده شده است، گفت: يك بيمارستان ديگر نيز به زودي تحويل وزارت بهداشت داده مي‌شود.